Open menu

(online) open dagen en informatie-avonden groep 8

24 november 2021

Onderstaand treft u een overzicht aan van data waarop wij u graag kennis laten maken met het Haarlem College. Vanaf maandag 1 november is het voor leerlingen met een VMBO/MAVO advies icm met LWOO al mogelijk om aan te melden op onze school.

Agenda:

Aanmelden

Vanaf 1 november is het al mogelijk om leerlingen met een VMBO-advies icm LWOO aan te melden op het Haarlem College. Stuur een mail naar inschrijven@haarlemcollege.nl

December 2021

dinsdag 7 december 2021: vanaf 19.30 uur

Om 19:30 uur is er een online informatie avond speciaal voor ouders en leerlingen van groep 7 en 8. U kunt zich aanmelden door voor maandag 6 december 16:00 uur een e-mail te sturen naar info@haarlemcollege.nl. U ontvang hierna van ons een bevestigingsmail met een link naar de digitale bijeenkomst. We hopen u daar te ontmoeten om al uw vragen te kunnen beantwoorden.

donderdag 16 december 2021: 9.00 - 11.00 uur

basisschoolbezoekdag voor leerlingen uit groep 8 (svp aanmelden als klas of individu via een email naar basisschoolochtend@haarlemcollege.nl)

Januari 2022

maandag 10 januari 2022: 13.30 - 15.30 uur

basisschoolbezoekdag voor leerlingen uit groep 8 (svp aanmelden als klas of individu via een email naar basisschoolochtend@haarlemcollege.nl)

vrijdag 14 januari: 2022: 17.00 - 20.00 uur

Open dag: Kom vandaag het Haarlem College beleven en neem samen een kijkje binnen onze school: Kijk, proef, beleef... maak kennis: Ook als je nog in groep 7 zit... Welkom! 

zaterdag 15 januari 2022: 11.00 - 13.00 uur

Open dag: Kom vandaag het Haarlem College beleven en neem samen een kijkje binnen onze school: Kijk, proef, beleef... maak kennis: Ook als je nog in groep 7 zit... Welkom! (aanmelden is niet nodig)

Februari 2022

vrijdag 4 februari 2022: 13.30 - 16.00 uur

Girlsday een techniekmiddag op het Haarlem College speciaal voor meiden. Vind je het leuk om iets met media, vormgeving, ICT of technologie te doen? Meld je dan aan via techniek@haarlemcollege.nl o.v.v.je voornaam, achternaam, leeftijd en basisschool.

dinsdag 15 februari 2022: 16.30 - 19.30 uur

Open dag: Kom vandaag het Haarlem College beleven en neem samen een kijkje binnen onze school: Kijk, proef, beleef... maak kennis: Ook als je nog in groep 7 zit... Welkom! 

Maart 2022

woensdag 2 maart 2022 13.30 - 16.00 uur

basisschoolbezoekdag speciaal voor leerlingen met een VMBO-advies (basis- kader en theoretisch) (svp aanmelden als klas of individu via een email naar basisschoolochtend@haarlemcollege.nl)

woensdag 2 maart 2022 van 14.00 - 17.00 aanmelddag