Open menu

Open dagen en informatie-avonden vanaf november 2021

01 oktober 2021

Onderstaand treft u een overzicht aan van data waarop wij u graag kennis laten maken met het Haarlem College.

Agenda:

November 2021

maandag 1 november 2021

Vanaf vandaag is het mogelijk om leerlingen met een VMBO-advies icm LWOO aan te melden op het Haarlem College. Stuur een mail naar inschrijven@haarlemcollege.nl

donderdag 4 november 2021 16.00 - 18.00 uur

informatiemoment voor ouder(s)/verzorger(s) over LWOO (leerwegondersteuning) u ontvangt tijdens deze avond ook informatie over voor-inschrijving. Leerlingen volgen tweelessen bij verschillende beroepsrichtingen. Ouders/verzorgers krijgen informatie en een korte rondleiding.

Groep 1: 16.00 - 17.00 uur

Groep 2: 17.00 - 18.00 uur

Aanmelden? Mail naar lwooavond@haarlemcollege.nl

dinsdag 16 november 2021: 9.00 - 11.00 uur

basisschoolbezoekdag voor leerlingen uit groep 8 (svp aanmelden als klas of individu via een email naar basisschoolochtend@haarlemcollege.nl

December 2021

dinsdag 7 december 2021: vanaf 19.30 uur

informatieavond voor leerlingen en ouder(s)/verzorger(s) (aanmelden is niet nodig)

donderdag 16 december 2021: 9.00 - 11.00 uur

basisschoolbezoekdag voor leerlingen uit groep 8 (svp aanmelden als klas of individu via een email naar basisschoolochtend@haarlemcollege.nl)

Januari 2022

maandag 10 januari 2022: 13.30 - 15.30 uur

basisschoolbezoekdag voor leerlingen uit groep 8 (svp aanmelden als klas of individu via een email naar basisschoolochtend@haarlemcollege.nl)

vrijdag 14 januari: 2022: 17.00 - 20.00 uur

Open dag: Kom vandaag het Haarlem College beleven en neem samen een kijkje binnen onze school: Kijk, proef, beleef... maak kennis: Ook als je nog in groep 7 zit... Welkom! (aanmelden is niet nodig)

zaterdag 15 januari 2022: 11.00 - 13.00 uur

Open dag: Kom vandaag het Haarlem College beleven en neem samen een kijkje binnen onze school: Kijk, proef, beleef... maak kennis: Ook als je nog in groep 7 zit... Welkom! (aanmelden is niet nodig)

Februari 2022

vrijdag 4 februari 2022: 13.30 - 16.00 uur

Girlsday een techniekmiddag op het Haarlem College speciaal voor meiden. Vind je het leuk om iets met media, vormgeving, ICT of technologie te doen? Meld je dan aan via techniek@haarlemcollege.nl o.v.v.je voornaam, achternaam, leeftijd en basisschool.

dinsdag 15 februari 2022: 16.30 - 19.30 uur

Open dag: Kom vandaag het Haarlem College beleven en neem samen een kijkje binnen onze school: Kijk, proef, beleef... maak kennis: Ook als je nog in groep 7 zit... Welkom! (aanmelden is niet nodig)

Maart 2022

woensdag 2 maart 2022 13.30 - 16.00 uur

basisschoolbezoekdag speciaal voor leerlingen met een VMBO-advies (basis- kader en theoretisch) (svp aanmelden als klas of individu via een email naar basisschoolochtend@haarlemcollege.nl)

woensdag 2 maart 2022 van 14.00 - 17.00 aanmelddag